Wiele firm posiada swoje sale konferencyjne. Pomieszczenia te przeznaczone są do prowadzenia różnego rodzaju spotkań. W rzeczywistości pełnią znacznie więcej funkcji. Jeżeli chcemy, żeby nasza sala konferencyjna była miejscem przyjaznym dla pracowników i osób odwiedzających firmę, musimy zadbać o jej odpowiednie wyposażenie.

Sala konferencyjna – miejsce wielozadaniowe

Zanim zdecydujemy się na umeblowanie sali konferencyjnej, zadajmy sobie pytanie jakie funkcje miejsce to będzie spełniać w naszej firmie. Konferencje nie odbywają się codziennie, a sala konferencyjna może być przestrzenią, gdzie pracownicy spędzają wolny czas, odbywają szkolenia. W sali konferencyjnej można organizować rozmowy rekrutacyjne, czy ważne dla firmy uroczystości – na przykład spotkania wigilijne, imieniny, imprezy firmowe.

Określenie potrzeb naszej firmy pozwala nam stwierdzić jakich mebli potrzebujemy najbardziej, a które są nam całkowicie zbędne.

Praktyczne meble konferencyjne 

Jeżeli nasza sala konferencyjna ma być miejscem o wielu przeznaczeniach, postarajmy się wybierać do niej przede wszystkim meble praktyczne. Być może zamiast jednego wielkiego stołu lepiej sprawdzi się stół składany, który można ustawiać w wielu różnych konfiguracjach. Złożenie niepotrzebnych mebli sprawi, że zyskamy wiele wolnej przestrzeni.

Zdarza się, że pracownicy spędzają w sali konferencyjnej wiele godzin. Warto więc pomyśleć o zakupie ergonomicznych krzeseł konferencyjnych. Wygodne krzesła będą zapobiegały bólom kręgosłupa i sprawią, że praca stanie się bardziej komfortowa. Jeżeli nasza sala konferencyjna jest niewielka, możemy kupić typowe fotele biurowe na kółkach. W przypadku, gdy jest to pomieszczenie dla kilkunastu, czy kilkudziesięciu osób – lepiej zdecydować się na krzesła dedykowane specjalnie do sali konferencyjnej.

Krzesła konferencyjne muszą być wykonane z solidnych materiałów. Bardzo ważne jest, żeby posiadały wygodne oparcia i miękkie siedziska. Obicia krzeseł konferencyjnych mogą być wykonane z materiału lub ze skóry (najlepiej jest wybierać skórę naturalną, gdyż imitacja skóry ma tendencję do przecierania się i pękania).

Jeżeli dysponujemy przestronną salą konferencyjną, możemy umieścić w niej szafy i kontenery. Dzięki nim będziemy mieć zawsze pod ręką materiały potrzebne do prowadzenia szkoleń, czy dokumenty związane z rozmowami rekrutacyjnymi.

Dobrze zorganizowana sala konferencyjna

Kupując meble do sali konferencyjnej pamiętajmy o tym, że miejsc to powinno być dobrze zorganizowane i schludne. Niedopuszczalne są kable plączące się po podłodze (jest to kwestia nie tylko estetyki, ale również bezpieczeństwa). Praktycznym rozwiązaniem będą kanały kablowe i porty multimedialne.

Estetyka mebli konferencyjnych

Meble konferencyjne powinny być przede wszystkim wygodne, choć nie możemy zapominać o ich estetyce. Efektownie urządzona sala konferencyjna może stać się wizytówką naszej firmy. Współcześnie wybór mebli konferencyjnych jest tak duży, że nie powinniśmy mieć problemów ze znalezieniem modeli najlepiej pasujących do stylu naszej firmy.

Gdzie w Katowicach kupić najlepsze meble do sali konferencyjnej?

Przedsiębiorcy z Katowic nie powinni mieć problemów z zakupem mebli konferencyjnych w swoim mieście. W Katowicach działa wiele dobrze wyposażonych salonów mebli biurowych. Meble konferencyjne można zamówić również przez internet. Jest to wygodne rozwiązanie, pod warunkiem, że doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, co kupujemy (gdyż mieliśmy już okazję obejrzeć na żywo i przetestować dany komplet mebli). Ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach radzi, żeby inwestować w meble konferencyjne najlepszych, renomowanych producentów (popularnymi producentami mebli konferencyjnych są między innymi Estel, Bejot, Mebelux, Flokk, Profim, czy Pedrali). Są one dobrym wyborem, gdyż ich producenci kładą nacisk na ergonomię i użycie najwyższej jakości materiałów. Dodatkowo meble konferencyjne renomowanych producentów posiadają długi okres gwarancyjny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here